App

Upptäckte just att det finns en app till blogg.se så man kan blogga smidigare från mobilen. Bra va!?

Idag har jag suttit i skolan fram till lunch med repetitioner inför tentan. Men jag kände att jag får mer gjort hemma så åkte hem istället. Kunde verkligen inte koncentrera mig på vad läraren snackade om. Är nog trött pga av jetlagen. ;-)

Hela helgen har jag och Johan varit uppe i norrland. Var dop för lilla Molly denna gång och jag är fadder till sötnosen så det var bara att sätta sig på ett flyg. Det var mysigt att vara hemma i norr och träffa familjen. Men det var riktigt skönt att komma hem också så man fick kramas med ungarna och katterna. :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0