Sjuklingen skriver

Har inte haft någon lust att blogga på ett tag nu. Det har gått en vecka nu sen förra inlägget så det är väl på tiden att jag skriver ett litet inlägg.

Just nu är jag hemma för att jag är sjuk. Men jag är nog redo att gå till jobbet imorgon tror jag. Igår steg jag upp ch duschade och efter det när jag skulle sminka mig blev jag jätteyr så jag satte mig på golvet ett tag. Sen gjorde jag ett nytt försök och det blev samma sak och så svartnade det för ögonen. Jag gick tillbaka till sängen och la mig ett tag. Kände att jag hade feber och det var väl antagligen för det jag nästan svimmat inne badrummet. Så jag skickade ett sms till min chef och sjukanmälde mig. Sen somnade jag om och sov till 14.30. Så sammanlagt den "natten" sov jag 15 timmar. När jag sen vaknade så mådde jag jätteilla och när jag skulle ta min magmedicin så fick jag springa i panik till toan och kräkas. Sen kollade jag på tv i princip hela dagen och sov en timme på soffan också. Mycket sovande blev det igår!

Idag sov jag bara till 14.00 så det blev bara 14 timmar denna natt. Tror det har varit extremt bra för jag känner mig liksom återhämtad nu. Visst är jag fortfarande sjuk men jag kommer nog överleva! ;) Så jag tror det blir att åka till jobbet imorgon. Ska sova lite till senare så jag kanske blir ännu bättre tills imorgon. Pallar inte att vara hemma en dag till.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hmm, illa mående. Trött, hmmm! ;) hihi

2011-10-02 @ 22:55:53
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Nej, Angelika! Kom inte här och tro någonting nu! Jag var sjuk!

2011-10-03 @ 07:37:36
URL: http://sweetsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0