Lördagen!

Var bara ytterst lite bakis när jag vaknade i igår. Tog en alvedon och efter en halvtimme kändes det bra igen. Var lite seg bara dock. Sen gick jag ut och träffade Sanna och Robban på marknaden en stund. Sen tillbaka till Emma för att fixa iordning sig igen. Efter det så satt ute hos någon jag inte kommer ihåg namnet på tills det var dags för mig och Rebecka att gå och titta på Veronica Maggio.


Sen hittade vi Emma och Nina i Emmas lägenhet och sen drog vi till Kärlekslandet och drack cider och dansade. Jag och Emma kom på den briljanta idén att vi skulle gå och bada i hamnen sen. Det var sjukt skönt att bada! Hoppade även i med Emmas hund Simba men han tyckte inte det var lika skönt och simmade i land på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0