Fredagen!

Åkte ju som sagt in till stan och träffade Klara i fredags. Gick med henne och lämnade lite grejer hos Emma och åt lite tårta. Sen var jag och Klara på marknaden och kollade in grejerna där. Hittade ingenting på marknaden, det ända jag köpte var en liiiiten plånbok inne i en butik. Ett måste om man ska kunna använda små handväskor. Sen efter hon åkt hem så drog jag till Rajje en kort sväng bara för jag kom på att jag var kanske tvungen att sminka mig och byta om till det jag skulle ha på mig på kvällen. Så jag åkte till Emma och sen kom Rajje dit efter en stund.

Vi var på en förfest innan vi gick in på området. Men har dock inga bilder därifrån. Så fort jag druckit lite börjar jag glömma att jag har kameran med mig. Sen satt vi i Kittel hela kvällen och drack cider och därifrån har jag lite bilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0