Trasselsudd

Det gick lagomt bra för mig idag...

Efter jag jobbat klart och skulle logga ut så hoppar det upp en liten ruta på skärmen som säger att jag hade 3 timmars övertid. Vad i h******?!? Jag slutade ju 15.10 idag. Men men, jag behövdes där så det var väl bra... Får ta ut mina tre timmar någon annan dag istället.

Sen när jag skulle hem så hoppade jag på roslagsbanan. Satt på rätt tåg.. Men satt inte på tåget som skulle gå först. Så fick vänta nästan en kvart på att vi skulle åka iväg. Typiskt. Nåja, jag lär mig väl. :)

Ikväll har jag inte gjort så spännande saker. Var med Tess till Ica Maxi och handlade lite så jag inte svälter ihjäl. Men handlade inte så mycket. Nästa vecka ska jag ju ändå åka upp till norr så behöver inte jättemycket mat.

Och så får jag träffa trasselsudd också snart! :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att du börjat blogga igen :)

Är du blondie nu eller är bilden gammal?

2011-12-16 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0