Hemvändarfest

Igår åkte jag och handlade lite med mamma på dagen. Sen åkte vi hem och hon satte igång att göra palt till middag för att jag hade beställt det. Klart man ska önska mat som man annars inte äter i Stockholm.

Sen fixade jag mig iordning för kvällen och tog det lugnt fram tills jag skulle iväg hem till Catte (ja, Cattes mamma då) där alla tjejer var. Satt där och snackade skit tills vi tog en taxi och åkte till Hotell Valhall för Hemvänderfesten. Sjukt mycket folk var det där så man kunde knappt ta sig fram när man skulle gå någonstans. Var kul att dansa men i övrigt var det väl inte så kul.


Kommentarer
Postat av: Annika

Snyggo! Riktigt snyggt med röda naglar och läppar!

2011-12-24 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0