Mamas & Tapas och TGIF :)

Igår så firades min födelsedag så vi var och käkade på mamas & tapas på söder. Bara ätit på den på Schelegatan och där har dom fantastisk mat. Det hade dom även på Renstiernas gata upptäckte jag igår. Blev lite Sangria att dricka till fördrink(ar) och rött vin till maten. Sen drog vi vidare till T.G.I.F Kungsträdgården och drack goda drinkar på deras uteservering. Det var grymt!

Fick ett par nya lurar till min mobil i present. Jag har väl berättat att jag förbrukar lurar som jag byter underkläder typ? Inte riktigt kanske... Detta år har jag förbrukat 4 stycken tror jag så det hade varit lite äckligt om man bara bytt underkläder fyra gånger hittils i år...  Men nu är det inte billiga skitlurar jag har så jag antar att dom kollar hålla bättre. Sen fick jag även blommor, ett presentkort på Åhlens och en resväska. Har ju lånat resväska av Pia när jag ska åka upp till Piteå så nu har hon köpt en egen åt mig. Dock har jag inte fått den än för det är ju lite osmidigt att släpa den ut på restaurang osv. ;)


Bonusbild på köket. Har ju inte visat det nya köksbordet och nya lampan.


Kommentarer
Postat av: mams

oj vad fint det blev där blir bra att äta frukost på söndagmorgon när vi kommer....

2011-08-28 @ 19:20:33
Postat av: mams

måste bara fixa en present till min ..... ;)

2011-08-28 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0