Snap snap!

Jobbat hela dagen. Drog upp till en fotograf och fotade nytt körkortsfoto på lunchen. Måste ju byta körkort eftersom det står på mitt nuvarande att jag måste ha linser eller glasögon när jag kör bil. Jag har ju fixat min syn med laser så jag behöver inte sånt längre. Hade även tänkt hinna fixa nya sulor till mina löparskor också på lunchen men klantig som jag är glömde jag mina solglasögon hos fotografen och fick gå tillbaka fast jag hade hunnit gå ganska långt så jag hann inte till löplabbet.

Lite ångest förresten att jag inte hunnit (orkat) plugga matte sen i onsdags. Men jag får sluta stressa, jag har ju faktiskt inte bråttom. Kommer ju inte kunna börja plugga på riktigt förrän nästa höst ändå.

Drog och tränade efter jobbet. Var visst ett corepass som började när jag kom till gymmet så jag hoppade på det. Passet är ju bara på en halvtimme så jag stannade kvar efteråt ett tag till och tränade mina ben som naprapaten har visat mig att jag ska göra.


Så lejd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0