Naprapat

Jobbat som vanligt idag. Varit rätt lugnt och gått omkring och stört mig på mitt knä. Efter löprundan i onsdags har det liksom börjat knäppa och skrapa i knät. Låter verkligen jätteskumt men jag har inte ont eller så. Det är bara obehagligt när jag går i trappor. Blev tillsist så less att jag gick till World Class rakt över gatan och frågade om det var någon som jag kunde snacka med som var bra på knän och skador. Naprapaten som jobbar där hade gått för dagen så fick hans telefonnummer och ringde på en gång. Har tid hos honom och ska kolla upp vad det kan vara för problem nu på måndag efter jobbet.

Frågade om jag borde ta det lugnt med löpningen men det tyckte han var onödigt så länge jag inte har ont. Så efter jobbet tog jag på mig mina träningskläder, löparskor och vätskebälte och sprang till Gullmarsplan. Idag kändes det fantastiskt bra att springa och jag hade ett jävligt bra tempo. Skavet under foten började kännas först när jag var mindre än en kilometer ifrån Gullmarsplan så det var inte så jobbigt. Ska gå in på löplabbet någongång i veckan och kolla om dom kan hjälpa mig med nya sulor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0