Lite less!

Dagen började med att jag sprungit nästan 4 km. Min gamla vanliga runda. Det var rätt varmt ute som vanligt när jag planerat att springa. Sen har jag legat och solat ute på baksidan och när solen försvann har jag legat inne och kollat på true blood. Dock så stannade nyss avsnittet mitt i allt och nu får jag inte igång det igen.

Skulle iväg med bilen nyss och det gick ju inte heller så bra. Trodde jag hade slut batteri i nyckeln men funkade fortfarande inte fast jag har bytt batteri. Jag vågar inte låsa upp med nycklen för då kommer jag sätta igång larmet och vet inte om jag skulle få av det igen. Kan bli pinsamt så jag avstår nog.


Titta! Ett mongo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0