Ledig dag

Idag har jag varit ledig från jobbet och legat på soffan halva dagen och kollat på True Blood. Det har varit grymt skönt! Sen drog jag ut på en sk. löptur. Gick inte så himla bra idag för efter 3 km så fick jag skoskav under foten så fick gå stundvis. Sen var det även sjukt varmt och jag var lite rädd om mitt knä som känts lite konstigt. Knät har knakat lite mer än normalt igår och idag. Åt lunch och sen slappade jag soffan ända tills jag skulle iväg på matten klockan 17.30.

Matten går så himla bra nu förresten! Ska försöka hinna klart kapitlet till nästa onsdag och sen är det nog inte många veckor kvar tills jag är helt klart. Tittar jag i planeringen så har jag gjort 3-4 veckors jobb på bara 1,5 vecka. That's awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0