Knähelvete!

Nu har jag fått min dom om knät.

Nu blir det att träna benen som tusan och bygga upp lite mer muskler i låren. Fast benpressen är förbjuden för den kan vara farlig för mitt knä eftersom om knät hoppar ur led kan jag pajja det rejält. Får inte heller stretcha för att jag har för långa muskler och blir dom inte kortare så skulle det vara svårt att bygga upp dom tydligen.

Löpningen får jag ta det lugnare med. Har dessutom ett svullet knä just nu och måste få ner svullnaden. Får inte gå för fort fram så jag kommer inte kunna springa hela tjejmilen. Kommer nog springa halva och sen gå resten, eller om jag går halva och sen springer i slutet. Det får vi se!

Men jag ogillar mitt dumma knä just nu! Grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0