Het som eld!

Det slutade liksom inte med otur med True Blood avsnittet och låset på bilen. Satt vid datorn och surfade och helt plötsligt dör den bara. Sen fick jag inte igång den igen. Fick ju nästan lite panik! Jag klarar mig inte utan min dator.

Testade låta den ligga och svalna för tänkte att den kanske var överhettad. Men det funkade inte det heller. Sen kom jag på att det kaaaanske var adaptern som det hänt något med. Började följa sladden för att hitta den och vart hittade jag den? På fotpallen under en kudde! Inte så himla konstigt att den hade blivit så överhettad att sladden närmast nästan hade smält. Åkte och handlade och lät den svalna för den var verkligen så varm så man kunde inte hålla den i handen utan att bränna sig. Sen funkade det igen! Trodde att jag skulle behöva köpa ny adapter men det slapp jag!

Nu godnatt så jag orkar upp till jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0