Gymmat

Var på gymmet efter jobbet och jag kan säga att det faktiskt inte är så himla kul att träna själv. Jag gillar mer att gå på pass. Löpningen är skön när man är ensam men det känns så segt att bara hoppa runt band maskiner och vikter på gymmet.

Imorgon blir det jobb igen. Tradigt att jobba lördag men antar att det kommer vara ganska lugnt och ganska lite kunder. Det har inte kommit igång ännu efter semestern. Imorgon kommer jag behöva skylta om också. Världens tråkigaste skyltning kommer det bli denna gång när man måste följa en skyltningsmanual. Skylta fritt är däremot roligt!

Nu ska jag strax gå och lägga mig i sängen och glo på Scary Movie 4 som börjar om en liten stund och antagligen somna till den också. Tar vilodag från träning imorgon istället för söndag. Får bli en kvällslöpning på söndag istället.

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0