Dreggelstället

Iget blev som jag planerat idag. Lämnade matteboken hemma idag för att jag skulle ändå gå och fixa nya sulor till mina löparskor på lunchen. Men nä, bestämde med Rickard att åka tillsammans med honom till Sickla när han skulle prova ut löparskor och då skulle jag fixa sulor samtidigt. Så på lunchen så sov jag. Det var länge sen jag slappat på min lunchrast men det var faktiskt skönt. Sen skulle jag egentligen gå från jobbet till Gullmarsplan efter jobbet men eftersom vi åkte till Sickla blev ju det inte av heller. Jag blir lite frustrerad när allt man tänkt göra blir ändrat.

Namnet Sickla är fan inte okej förresten. Sickla betyder dreggla, i alla fall i Kalix. Så det så! Ska börja säga att jag åker till dreggelstället. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0