Dagens träning

Idag efter jobbet tog jag på mig träningskläderna och sprang till Gullamarsplan. Det är nästan 5 km dit så det var en ganska skön löpsträcka. Dock vet jag ingen annan väg än Götgatan och det är rätt mycket folk som är i vägen så tog nog lite längre tid än vad det borde.

När man kom fram till bussen var man lagomt svettig. Hann precis fram till bussen som går direkt hem utan bussbyten också. Mycket skönt! Kändes ju sådär lagomt fräscht att sitta så svettig på bussen men jag hade ju träningskläder så jag antar att folk förstår vad man gjort.

Sen när jag kom hem hade jag fått mitt brev från tjejmilen med startnummer och information. Så jag har suttit och lusläst allt. Hittade även ett litet inlägg om att det är Topploppet den 1a oktober. Men jag tror jag väntar och ser hur tjejmilen går innan jag anmäler mig till det.

Förresten har jag sjukt mycket träningvärk idag från när jag var på bodypump igår. Plan mark går bra, men att försöka sätta sig, ställa sig, gå upp och ner för trappor är mindre skönt. Som tur var kändes det inte något under löpningen för annars hade jag nog inte pallat mer att springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0