Torsdag

Har haft en jävla energi idag. Sprungit omkring och plockat och organiserat lite på jobbet så jag har blivit helt svettig. Jobbigt men det blev ganska bra.

Sen kom Rickard precis innan jag slutade och vi skulla ta en promenad till Gullmarsplan. Men vi stannade på Intersport och det blev lite löparkläder inköpta som passar nu när det börjar bli kyligare ute.

Blev ytterligare ett stopp också på Gunnarssons konditori. Fast vi hade ju gått ändå ganska långt så vi förtjänade lite gott. Nu ligger jag hemma i soffan och det var jävligt skönt att slippa laga middag för det blev en jävla massa matlådor när jag gjorde middag igår så tog en sån istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0