Tjejmilen idag då!

Vaknade 08.30 idag. Det är en timme innan jag ställt väckarklockan. Ställde den eftersom jag inte bör äta tätt inpå loppet idag. Idag blir det alltså att avverka en mil. Kommer bli grymt jobbigt tror jag. Men jag ska ta det lugnt så jag inte pajar mitt knä. Blir att gå rätt mycket om det nu inte känns bra i knät idag? När jag går omkring som vanligt känns det ingenting alls. Det är i trappor det kännts mest och lite när jag sprungit (iaf när man toksprungit till bussen).

Sen bär det av till jobbet för att duscha och fixa sig iordning eftersom jag ska till Lidingö sen. Ska träffa tre gamla kollegor från Canal Digital och det kommer bli grymt kul!

Vi hörs nog inte förrän imorrn. Kommer bara en härlig låt sen! Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0