Ovärt inlägg

Dålig bloggerska. Ingen blondinbella här inte!

Men jag orkar fan inte surra om vad jag gör om dagarna. Känns inte så himla intressant ändå. Vad gör jag om dagarna? Jag jobbar, tränar och typ slappar. Idag har jag tex jobbat och sen efter jobbet har jag varit och spelat innebandy. Grymt kul var det men jag har ju noll bollsinne. Men skit samma, vi spelar för att det är kul!

Imorgon är det fredag! Äntligen! Fast jag tycker veckorna går rätt fort ändå. Snart är det väl jul eller nåt. Usch, jag längtar verkligen inte tills det kommer snö. Fan, här i Stockholm klarar man ju inte av snö. Dom blir ju lika förvånade varje år och har inte nog med plogbilar som kan hålla vägarna körbara.

Fan, det är ju höst nu. Man kanske borde börja fota lite fina höstbilder? Kameran har legat alldeles för länge nu...


Nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0